isao sam starim putem iz beograda za vrbas.pre kacke petlje trebao sam da skrenem ka temerinu.pisalo je novi sad subotica zrenjanjn.ja sam skrenuo novi sad misleci da cu ka temerinu.treba na tabli staviti subotica temerin..jedan nula za autora signalizacije.
Ko je taj, mentalno, retardirani neandertalac, koji je projektovao iskljucenje sa novosadskog autoputa za Novi sad i Temerin?Da li mu se u opste zna ime?
Em je nakaradno uradjeno,em ako ga promasis,zezno si se ko' niko,a o signalizaciji da ne govorim.Umesto sto su na tablama napisali nazive Zrenjanin,Temerin i Novisad,nije naglaseno da je to ujedno i JEDINO iskljucenje.
"Umesto da se naplatne rampe projektuju i postave kod Kaćke petlje i druga kod Temerinske petlje"
Ti kanda skoro nisi tuda prolazio. Da jesi video bi da se pred samu Kacku petlju postavlja naplatna rampa kao i pred Temerinsku iz pravca Subotice. Oci da ti izbiju obe naplatne rampe koliko su ocigledne. Ostalo je jos da se samo postave kucice pa da se puste u rad.
Naše staro pravilo. Da bude svetski, jer se u ovom slučaju,na glavnom pravcu, brzina ne smanjuje. Ali i da se ne daju dve, tri plate više na naplatne rampe, pa su sve zdudali na jedno mesto. I onda su sami sebe nagradili sa po kojim miliončićem. Zanimljivo je kako za njihova nezajažljiva dupeta uvek ima para, i mere se milionima evra.
Neverovatno kakav idiot je projektovao isključenje za Novi Sad. Decenijama su bila isključenja kod Kaća koja su komunisti pametno postavili i naravno kod Temerinske petlje. Sada grad od 400.000 stanovnika ima samo jedan jedini ulaz sa Beogradske i jedan sa Subotičke strane. Ovo je više nego fašističko policijsko projektovanje, jer hoće na samo jednom mestu da prate ko ulazi i ko izlazi iz grada, da odjednom za 5 minuta blokiraju izlazak na autoput, a niko nije razmišljao o navikama i naravno o gužvama. Biće pravi krkljanac.
Umesto da se naplatne rampe projektuju i postave kod Kaćke petlje i druga kod Temerinske petlje i da se saobraćaj rastereti, građani se dovode u zabludu i gubljenje vremena i odlaze za Zmajevo gde tek mogu da se isključe.
Treba im oduzeti diplomu. Nekada je Tito od stručnjaka pravio partijski kadar, a ovi danas od partijskog kadra proizvode tzv. stručnjake.
KOLIKO PARA JE KOŠTALA KAĆKA, A KOLIKO TEMERINSKA PETLJA je pravo pitanje.
...desetak puta sam se vracao iz BG otkad postoji taj izlaz,verujte mi ja nisam video da iko skrece tamo,mislio sam da to jos neredi,uvek moram da okrecem na auto putu.Tj.da nisam procitao ovaj clanak iskljucivao bi se kod Rodica prema Sirigu pa preko duple pune u grad.
Losa signalizacija! Iz pravca Subotice suprug promasio skretanje i otiso u Kovilj, roditelji takodje, a koleginice isto omasile skretanje iz pravca Bgd....
Jel to znaci da Temerinska petlja kod Rodica za iskljucivanje sa autoputa vise nece moci koristiti kad dolazmo iz pravca Bg-NS? Dakle za prvi put, nikako po noci i po magli da se ne isproba nova deonica puta.
Ovo je sramota!! 43miliona evra za ovu petlju! Trebala je da se završi još 2008.godine, a tek sada je završena. Morali su da sačekaju izbore pa tek onda da se završi!!
Ne naplacuje se nista, posto naplatna rampa ne postoji.
Ako su poceli 2008 (a posto cesto idem (nazalost) u beograd), zavrsice oko 2013, i to mozda. Trenutno stanje autoputa uz Novi Sad je ... da ne trosim reci, a resenje sa naplatnom rampom i iskjlucenjem za NS na njoj ne mora biti toliko lose, narocito po budzet voljene nam drzave.
Šofer autobusa je 'ladno promašio skretanje i našao se u čudu kod Temerinske petlje. Stao i izašao iz busa da vidi gde treba da ide.
Onda je okrenuo polukružno nasred auto puta i nekako našao ulaz na petlju iz pravca Subotice.
Na ulazu u NS je šuma saobraćajnih znakova, jedni prežvrljani jer više ne važe, drugi nakrivljeni jer su postavljeni na brzinu pa ne znaš da li su OK....
Joj da nije tuzno bilo bi smesno... aj sto su tri godine probili predviđeni rok...al ovo je najgore upozorenje da paziš de skrećeš il ćeš otići za Subotici...ne verejum sta se radi
Da li je neko od projektanata bio van Srbije da vidi kako izgleda pravi auto put sa sigmalizacijom koja odgovara brzinama na put i mogucnostima percepcije znakova (mislim na velicinu i citljivost). Za 45 mil evra treba da nas svakog posebno vode ka Novom Sadu. Koliko su maznuli para oni iz NIBENS Grupe sto su u cuzi?
Može li išta u ovoj zemlji da se naparavi kako valja? Pa mi od svega napravimo problem, alo dokle više da nam ovi novokomponovani partijaški "stručnjaci" kroje život.
Toliko je losa signalizacija, da me cudi kako neko uopste i stigne do NS-a?!
Pogotovo sada po magli , a meni se desilo da sam promasio i po vedrom danu...
Trenutak nepaznje i eto tebe u Subotici!
Ma jedino sto mogu da kazem je: Bruka i Sramota...
Koju bre signalizaciju, na 500m od iskljucenja za novi sad, iz pravca beograda, stoji prva tabla i sledeca je tik uz opet nakaradni izlaz sa auto puta, pa benziske pumpe imaju bezbednije prilaze... a ja se kao zdao uzbudio, ko da ce ovo moje pisanje ista od toga da promeni... postoje i ovoj drzavi tako uredjena iskljucenja i prosirenja... opet ce gomila njih ici u rikverc po auto putu kao i do sada ispred rodica...
je tako odlično zamišljen,
da vi sa 120km/h treba da nabodete prekid u ogradi koji ne znam dal ima 10m.
usporite na 50 i opet imate opasan slalom da ubodete izlaz.
Mada to i nije tako loše, više ljudi će promašiti NS i otići dalje, ovde ih je ionako previše.
"Projektanti upozoravaju Novosađane da pažljivo prate signalizaciju, jer se lako može desiti da promaše nova skretanja na petlji."
U prevodu, petlja je loše projektovana i neobeležena, ljudi će ginuti, pa vi vozači sad vidite šta ćete. Kakve štetočine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Skadar na Kaćkoj petlji konačno gotov
Novi Sad
•23.11.2011.
•09:45 > 07:39
Komentari 30
panto ivanovic
Zbunjen
Em je nakaradno uradjeno,em ako ga promasis,zezno si se ko' niko,a o signalizaciji da ne govorim.Umesto sto su na tablama napisali nazive Zrenjanin,Temerin i Novisad,nije naglaseno da je to ujedno i JEDINO iskljucenje.
@ Nebojša Novi Sad
Ti kanda skoro nisi tuda prolazio. Da jesi video bi da se pred samu Kacku petlju postavlja naplatna rampa kao i pred Temerinsku iz pravca Subotice. Oci da ti izbiju obe naplatne rampe koliko su ocigledne. Ostalo je jos da se samo postave kucice pa da se puste u rad.
nema deda mraza
Funkcionalno ili ne, do nedavno bi ste se svi radovali na ovo.
Branislav
Nebojša Novi Sad
Umesto da se naplatne rampe projektuju i postave kod Kaćke petlje i druga kod Temerinske petlje i da se saobraćaj rastereti, građani se dovode u zabludu i gubljenje vremena i odlaze za Zmajevo gde tek mogu da se isključe.
Treba im oduzeti diplomu. Nekada je Tito od stručnjaka pravio partijski kadar, a ovi danas od partijskog kadra proizvode tzv. stručnjake.
KOLIKO PARA JE KOŠTALA KAĆKA, A KOLIKO TEMERINSKA PETLJA je pravo pitanje.
Marko
JA-
Rina
Perica
IgorNS
swift021
43 MILIONA EURA
43 MILIONA EURA
43 MILIONA EURA
43 MILIONA EURA......
npr.CEO NIS AD JE KOSTAO KAO 8 KAĆKIH PETLJI ?!?!?! itd...
Kaćka petlja je ništa za NIS.
Mi super živimo koliko se pljačka, extra, ovo nema nigde !!!
mila
Markons
Ako su poceli 2008 (a posto cesto idem (nazalost) u beograd), zavrsice oko 2013, i to mozda. Trenutno stanje autoputa uz Novi Sad je ... da ne trosim reci, a resenje sa naplatnom rampom i iskjlucenjem za NS na njoj ne mora biti toliko lose, narocito po budzet voljene nam drzave.
Goran
nišlija
Šofer autobusa je 'ladno promašio skretanje i našao se u čudu kod Temerinske petlje. Stao i izašao iz busa da vidi gde treba da ide.
Onda je okrenuo polukružno nasred auto puta i nekako našao ulaz na petlju iz pravca Subotice.
Na ulazu u NS je šuma saobraćajnih znakova, jedni prežvrljani jer više ne važe, drugi nakrivljeni jer su postavljeni na brzinu pa ne znaš da li su OK....
Stvarno treba ono urediti.
lordcrni
Đorđe
"Projektovao" je završetak radova neposredno pred izbore. Da se vlasi ne dosete.
NIKICA
STRUČNJAK
Hunter021
Pogotovo sada po magli , a meni se desilo da sam promasio i po vedrom danu...
Trenutak nepaznje i eto tebe u Subotici!
Ma jedino sto mogu da kazem je: Bruka i Sramota...
Malisa
vozac
Lord Henry
bns
Vladan
TT
da vi sa 120km/h treba da nabodete prekid u ogradi koji ne znam dal ima 10m.
usporite na 50 i opet imate opasan slalom da ubodete izlaz.
Mada to i nije tako loše, više ljudi će promašiti NS i otići dalje, ovde ih je ionako previše.
U prevodu, petlja je loše projektovana i neobeležena, ljudi će ginuti, pa vi vozači sad vidite šta ćete. Kakve štetočine.
mamarjan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H